maanantai 10. lokakuuta 2016

050. Voihan (kuva-)aktiivisuus

Juuri se. Ei siitä kuitenkaan sen enempää, vaan luvassa ihania Janitan photoja syysväreissä sekä kuvia toissapäivän irtohypytyksestä, jonka Janita järjesti allekirjoittaneen löhötessä mökillä paljussa... Monta kiitosta siis siihen suuntaan!



Tää on mun lempparikuva näistä kaikista, ei huolta, somet on jo räjäytetty ;)
En. Mua ette kuvaa. Tai ainakaan mä en höristä mun
korvia. EN. Kuvatkaa keskenänne.
Tylsää-äää-ääää!


Sitten vielä ne kaverikuvat. Tai siis niiden yritykset, sillä tuo punainen osapuoli ei kyllä ollut yhtään kuvauksellisella tuulella.




Sitten pomppuihin.

Meikäläinen löhösi kerrankin mökillä porukoiden kanssa ja sysäsi ponin Janitalle, joka otti sen mukaan hyppykarkeloihin. 





Ja hei. Lauantaina on luvassa taas kireitä nutturoita ;) Sen kisapostauksen jälkeen ei sitten saada aikaan tällaista hiljaisuutta, eiks vaan!

4 kommenttia:

  1. Taas kivoja kuvia ja Ressu on iha intoa täynnä! :D Hyppykuvissa ainakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas on kivoja kuvia, olen samaa mieltä :D Kuului herralla olleen hauskaa, tosin kukapa ei tuosta tykkäisi! Kiitosta kehuista ja kommentista :)

      Poista
  2. Siis apua, kuinka ihania kuvia nää kaikki onkaan! Todella onnistuneita otoksia :)

    welifedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja arvaa, kuinka vaikeaa olikaan saada korvat höröön muutamaa kuvaa varten! Laitettiin muu tallipoppoo hevosineen tanssimaan letkajenkkaa ja pomppimaan ympäriinsä jotta korvat kääntyivät - ja kääntyivät samantien takaisin :D Mutta kiitos ja syvä kumarrus!

      Poista